אנו משתמשים בעוגיות כדי לאפשר לך את חווית הגלישה הטובה ביותר באתר זה. בעת שימוש באתר, אתה מסכים לשימוש בעוגיות בהתאם למדיניות השימוש שלנו

 


ד"ר סמואלוב יבוא ושיווק בע"מ

רח’ הסדנא 13 רעננה ת.ד. 2486
מיקוד 4365007 
ישראל


נשימה, ריכוז, תוצאות

אוהבים לרוץ

הראש שלכם מקבל מאימון לא פחות מהגוף שלכם. ספורטאים מדברים על כניסה למצב מדיטטיבי, מצב בו הכל מתכנס יחד והם ממוקדים רק בפעילות הנתונה באותו רגע. מדובר על אותו "אזור" שאלופים מדברים עליו, אבל הוא שם עבור כולם.

 

להיות פעילים, להישאר בריאים

 

 אתם צריכים כמובן לתכנן את ההתקדמות שלכם בצורה הגיונית, אל תצפו להפוך מבטטת כורסא לרצי מרתון ביום אחד. עלייה קטנה והדרגתית מאימון לאימון תיצור במהירות כוח וסיבולת אפילו אצל מי שלא ניסו את זה בעבר.

 

נולדנו לרוץ – שומרים על כושר

אם ריצה היא סוג האימון שהכי מדבר אליכם, קבלו מהמומחים כמה עצות שיעזרו לכם להימנע מפציעות ולהפיק את מלוא התועלת מהריצה.

קנו לכם נעליים טובות

נעליים טובות הן לא בהכרח נעלי מותגים, אבל סביר להניח שיהיו יקרות. מדובר בהשקעה משתלמת משום שהנעליים שומרות לא רק על הרגליים, אלא גם על הברכיים, הירכיים והגב. 

התייעצו עם מומחים בחנויות ריצה מתמחות, הם יוכלו לבחון את הצעדים ואת התנועה שלכם עם הנעליים. הקשיבו למה שהם אומרים, סביר להניח שהם בעצמם רצים. אתם צריכים למצוא את הנעל שתתאים לביו-מכניקה שלכם, וכשתמצאו אותה, רשמו לעצמכם מתי קניתם אותה. נעלי ריצה יש להחליף לפחות כל 800 ק"מ.

שמרו על משקל קל

ריצה היא פעילות מצוינת למינימליסטים. אתם יכולים ללבוש את המכנסיים הקצרים הישנים שלכם עם הגופייה מבית-ספר או מכנסי ריצה עם טישרט של כוכב הרוק האהוב עליכם משנות ה-70. למי אכפת? העיקר שיהיה נוח. כל מה שאתם צריכים הוא בקבוק מים (גם בריצה קצרה כדאי מאוד להכניס נוזלים לגוף). אתם יכולים לשאת אותם סביב המותניים בחגורה ייעודית. אם זה נהיה רציני, אולי תרצו להרכיב גם שעון דופק. וזה הכל - רק צאו החוצה ותתחילו לרוץ.

 

מעורר וממריץ את העור לאחר פעילות גופנית.
לעיסוי וגמישות העור, השרירים והמפרקים.

מלאו יומן פעילות

אולי אתם מתכוונים להתחיל בקטן, אבל יומן ריצה יעזור מאוד למוטיבציה. לאיזה מרחק ובאיזו תדירות רצתם בחודשים הראשונים? ורק תראו מה אתם יכולים לעשות עכשיו! סמנו לעצמכם את התאריכים של ריצות קבוצתיות או מרוצים שאתם מעוניינים להשתתף בהם ותכננו ובנו תוכנית אימונים שתכניס אתכם לכושר. אתם לא צריכים לצאת מנצחים אבל תנועה לקראת יעד ברור היא דרך מצוינת לבנות כושר ויכולת.

התקדמו לאט וקחו הפסקות

כדי לבנות סיבולת אתם צריכים להיות מציאותיים. המומחים ממליצים על תוספת מרחק של 10% מידי שבוע. אם זה יותר מדי, לכו על קצב שעובד עבורכם.

  ספורטאים מן המניין מודעים לחשיבות של מנוחה הגיונית בתוך שגרת האימונים הרגילה. יום מנוחה מאפשר לשרירים להשתקם ואפילו מכניס זריקת אנרגיה בחזרה לאימונים.

הקשיבו לגוף שלכם

הגוף שלכם יגיד לכם מתי הספיק לו. פציעות מתחילות במיחושים קטנים, אם לא תתייחסו אליהם ברצינות, הם יוציאו אתכם מהקצב ויעמידו בפניכם עובדה. אם אתם נאלצים לקחת הפסקה מהאימונים, החליפו אותם בחלופה רגועה יותר כמו שחייה או אופני כושר. כך תשמרו על טונוס שרירים וגמישות ותימנעו מפציעה.

ליהנות מהקסם שאחרי

אימון גופני גורם לנו להרגיש טוב וכדאי פשוט לעצור וליהנות מהתוצאות שלו. אחרי ריצה המערכת שלכם מוצפת באנרגיה חיובית וזקוקה למנוחה. אחרי מקלחת מרעננת עם ג'ל רחצה עם ארניקה של Weleda תוכלו לשבת, לנוח, ואולי לשתות ולאכול משהו. זה הזמן שלכם והרווחתם אותו ביושר.

גלה עוד על ספורט

פעילות היא דבר חיובי-על זה אין ויכוח.

רובנו יכולים לזכור את התרוממות הרוח שאפפה אותנו אחרי טיול רגלי של סוף שבוע או צעידה קלה על החוף ביום נעים. לא משנה איך אנחנו מרגישים כשאנחנו יוצאים לדרך, פעילות גופנית מוסיפה צבע ללחיים ומותירה אותנו עם תחושה שהחיים די טובים בסך הכל.

הליכה עושה אותנו מאושרים יותר

שני גלגלים ואין מנוע

אפילו עבור שוכני הערים, רכיבה על אופניים היא אפשרות לגמרי ריאלית. אם אתם רוצים להמריץ את הלב והריאות אבל בלי להגיע לעצימות גבוהה מדי, עלו על 2 גלגלים והתחילו ליהנות מקצב איטי יותר של נסיעה

רכיבה על אופניים

לפני אימון

עיסוי ספורט לא נועד רק לספורטאים מהשורה הראשונה. הנה כמה רעיונות שיעזרו לכם ולשרירים שלכם לשמור על יחסים טובים.

הכנת שרירים