לבנדר

להרגעה ואיזון העור

שדות של כחול עמוק עד לאן שהעין רואה. רוח חמה נוגעת בראשי הפרחים ומפזרת את ניחוח הלבנדר העמוק על פני הנוף השקט. תמונת נופש טיפוסית בפרובנס? לא בהכרח, כיוון שהלבנדר צומח ומשגשג גם על אדמתה השחורה של מולדובה.  Weleda עובדת בשיתוף עם 200 חקלאים קטנים ממולדובה, שיבולם משמש למיצוי שמן הלבנדר הנותן את ניחוחו המרגיע לרבים ממוצרינו.

קלאסיקה של ארומתרפיה

השיח כסוף העלים זכה להערכה רבה כתוסף רחצה ושטיפה בעל השפעות מרגיעות עוד מימי קדם. השם לבנדר מקורו ככל הנראה בפועל הלטיני lavare שמשמעו לרחוץ. הלבנדר מהווה מקור בלתי נדלה לסיפורים ומיתוסים, חלקם מבוססים על עובדות, אם כי פעמים רבות לא ניתן לספק להם היום הוכחה. בקברו של תות ענח' אמון למשל נמצאו כלי אבן מלאים משחה בריח לבנדר גם 3,000 שנה אחרי שנחתם הקבר. ייתכן גם שהמצרים הקדמונים השתמשו בלבנדר לחניטת המומיות.

להרגעת עור הגוף

גם בתחום הארומתרפיה נתפסים מאפייני הלבנדר כקלאסיקה אמיתית. צבעו הכחול-סגול מושך את העין והשמן החיוני שלו מרגיע את עור הגוף. נסו להתקלח עם תחליב רחצה לבנדר, או לעסות את שמן גוף לבנדר של Weleda לקראת שנת לילה טובה.

 

שמן גוף לבנדר מרגיע

להרגעה והזנה של עור הגוף.
שמן גוף לבנדר מרגיע

אין להשתמש בתמרוק אם ידועה רגישות לאחד המרכיבים, יש להשתמש בתמרוק רק למטרה שלשמה הוא נועד ובהתאם להוראות השימוש. אין לבלוע, יש להמנע ממגע עם העיניים ובמקרה של מגע כזה יש לשטוף היטב במים. להרחיק מילדים. אין להשתמש על עור מגורה או פגום. להפסיק את השימוש עם הופעת סימני גירוי. מוצר זה מכיל שמן שקדים ועשוי לגרום לתגובות אלרגיות. מוצר זה מכיל שמן שקדים ועלול לגרום לתגובות אלרגיות.  אין להיחשף לשמש לפחות 12 שעות לאחר מריחת השמנים. התכשיר אינו מיועד למאכל. יש לאחסן במקום קריר ויבש, מתחת ל-30 מעלות.


הוראות שימוש

השתמש/י להרגעת העור לאחר יום עבודה או פעילות מאומצת לאחר אמבט או מקלחת, שחיה או חשיפה לשמש, עדיף על גבי עור לח. ניתן להשתמש גם כשמן עיסוי או שמן אמבט. יש לשטוף ידיים היטב לאחר השימוש. לשימוש חיצוני בלבד.