נטופית לבנה

הגנה לעור עדין ורגיש

נועם ומרגוע לחושים ולעור

הנטופית הלבנה שימשה כצמח נפוץ בסין, סוריה, מצריים ויוון כבר בימי קדם והובאה כנראה למרכז אירופה רק בימי הביניים יד ביד עם הופעתה של החקלאות המבוססת. בימינו מעובדת הנטופית על קרקעות מלוחות באזורי חוף.

 

במבט ראשון, הצמח הוא עדין למראה, אבל הוא מתמודד בקלות עם חוסר במים ובחום. החומר דמוי הג'ל בשורשים ובפרחים מגן על הצמח מפני יובש והריכוז הגבוה של החומרים הריריים בשורשים הופכים אותו לצמח מרגיע, מגן ומלחלח. פרחיו העדינים הלבנים בעלי הסומק הורוד וניחוחו העדין הם בעלי השפעה מרגיעה על החושים, בניגוד לפרחים אחרים בעלי צבעים בוהקים וניחוח עז.

עדין כמו עור של תינוק

בדיוק מסיבות אלה הנטופית הלבנה אידיאלית לשימוש במוצרי טיפוח תינוקות. בשנות החיים הראשונות צריך עורו העדין והרגיש של התינוק לעבור תהליך של למידה והתפתחות. הוא זקוק לשכבה חמה שתעטוף אותו ברכות, בלי ריחות מיותרים שיוציאו את העור מאיזון. הנטופית הלבנה קושרת לחות לעורם העדין של תינוקות ומעודדת את התפתחות ההגנה של העור לשמירה מפני ההשפעות המזיקות של הסביבה.

הגנה עדינה לעור רגיש

יחד עם האמנון ותמר, מביאה סדרת הנטופית הלבנה לידי ביטוי את סגולות ההגנה שלה. שמן הקוקוס והשומשום מעניקים לעור הזנה אינטנסיבית. מרכיבי הסדרה מסייעים בטיפול בעור רגיש, יבש אדמומי או מגורה. 

 

וולדה בייבי דרמה- קרם פנים נטופית לבנה

להזנה והרגעת עור פנים עדין, מגורה, רגיש מאד או יבש, ללא בושם.

וולדה בייבי דרמה- חלב גוף נטופית לבנה

להזנה ולהרגעת עור עדין, מגורה, רגיש מאד או יבש, ללא בושם. לטיפול בעור רגיש, יבש ומגורה. נבדק קלינית.

וולדה בייבי דרמה- קרם נטופית לבנה לאזור החיתול

למניעה וטיפול בתפרחת חיתולים בעור אדמומי ומגורה במיוחד.

All images (c) Angelika Salomon