רימון

לחידוש מראה העור

סמל היופי והחוזק

בתרבויות רבות מוכר הרימון כבר במשך אלפי שנים. הפרי שמקורו באימפריה הפרסית העתיקה שכללה את יוון המודרנית, איראן ועיראק, עדיין גדל, בעיקר באזור הים התיכון, המזרח התיכון והודו. בתרבויות רבות הרימון נתפס כסמל ליופי, פריון, חושניות וחוזק עוד מימי קדם. הצמח עצמו יכול להגיע לגיל מכובד יחסית, כאשר זנים מסוימים מגיעים אף לגיל 200 ויותר. בשנים האחרונות "התגלה" הרימון מחדש, במיוחד בתחום הבישול והקוסמטיקה.

סגולות הרימון

לשמן זרעי הרימון איכויות משקמות ונוגדות חמצון בגלל תכולת הפוליפנולים הגבוהה הנמצאת בו, הפועלת  כנוגדי חמצון לנטרול הרדיקלים החופשיים האחראים להאצת תהליכי ההזדקנות של העור. שמן זרעי הרימון תורם למראה עור מוצק וחלק.

בצמיחה מתמדת

השפעותיו המחדשות של הרימון על העור מועצמות עוד יותר משום שתהליכי הצמיחה של הרימון לא מתרחשים בזה אחר זה עם הפסקות מזוהות בין השלבים. שלבי הצמיחה של הרימון זורמים זה לתוך זה, חופפים ומתרחשים בו זמנית, בדיוק כמו השלבים השונים בחיי האדם.

 התועלת הרבה ביותר מאיכויותיו של הרימון מופקת מגיל 40 ואילך, אז אנחנו יכולים להתבונן אחורה ולהבין מתוך ניסיוננו מי אנחנו וגם מי אנחנו לא. אבל יחד עם התובנות של ההתבגרות מגיע גם שינוי. העור שלנו פחות חיוני, תהליכי ההתחדשות מואטים וכבר לא ניתן לאזן אותו בן-לילה ללא כל מאמץ.

אשף המעבר

זהו בדיוק השלב שבו יכול הרימון לעשות עבורנו שירות חשוב. הוא מתווך בין שני הקטבים, הצעיר והבוגר, מאפשר להם לזרום זה לתוך זה ויוצר מסגרת של השפעות דינמיות ושל התחדשות. שמן זרעי הרימון, אם כן, מאזן ומרגיע את העור בתקופות מעבר, מביא את היופי הפנימי והחיצוני לידי הרמוניה ומעודד אותנו להתבונן ברוגע ובשלווה אל העבר והעתיד.

סרום רימונים

למיצוק, גמישות והזנה אינטנסיבית של העור. מועשר במיץ אלוורה ונוגדי חמצון, נספג במהירות.

קרם יום רימונים

מיצוק, גמישות והזנה של עור בוגר במהלך היום

קרם לילה רימונים

מיצוק, גמישות והזנה אינטנסיבית של עור בוגר במהלך הלילה

תחליב רחצה רימונים

לניקוי והזנה בזמן הרחצה, ללא SLS.

שמן גוף רימונים משקם

להזנה, שיקום והתחדשות העור.

קרם ידיים רימונים משקם

להזנה ומיצוק, עשיר בנוגדי חמצון. נספג במהירות.