אנשים בליבה של מערכת האיכות

ראיון עם ד"ר בירג'יט ברנדר

ד"ר בירג'יט ברנדר

ד"ר בירג'יט ברנדר היא מנהלת אבטחת איכות ובקרת האיכות העולמית ב - Weleda מאז שנת 2000. היא תמיד הוקסמה ממגוון החיים הקיים בטבע ובמסגרת עבודתה ב - Weleda, גילתה את התשוקה שלה לעולם הגיאולוגיה.

איכות דורשת עבודה רבה, אבל כאשר כל עובד מתייחס לאיכות במלוא הרצינות, עבודה זו יכולה להיות מקור לסיפוק רב. כמנהלת אבטחת איכות ובקרת איכות עולמית, ד"ר בירג'יט ברנדר אחראית להבטיח עמידה בסטנדרטים הדבוהים של Weleda בכל תחומי האיכות.

מה עומד מאחורי האיכות הגבוהה של מוצרי Weleda?

ד"ר בירג'יט ברנדר: ההון האנושי שלנו הוא החשוב ביותר. בין אם זה בפיתוח מוצרים, ייצור, בקרת איכות או הפצה, זו תמיד מסירות העובדים שלנו לאיכות, ביחד עם חומרי הגלם הטובים ביותר ותהליכים מותאמים באופן שיטתי. הקריטריונים לאיכות יוצאת הדופן של Weleda מושרשים בתרבותה של החברה ומתמקדים בצרכיהם של אנשים המשתמשים במוצרים שלנו מדי יום.

מה לגבי הדרישות המחמירות של Weleda?

ד"ר בירג'יט ברנדר: איכות ב - Weleda נוגעת לאדם כולו - גוף, נפש ורוח. רעיון זה עוצב על ידי הגישה האנתרופוסופית אשר באה לידי ביטוי בבחירה בחומרי גלם איכותיים במיוחד ובתהליכי הייצור הייחודיים שלנו.

אנחנו לא משתמשים בניחוחות מלאכותיים, צבעים או חומרים משמרים, כמו כן אין אנו עושים שימוש בחומרי גלם מהונדסים גנטית. הספק החשוב ביותר שלנו הוא הטבע עצמו, המספק לנו חומרי גלם נפלאים עבוד המוצרים שלנו.

"אנחנו לא משתמשים בניחוחות מלאכותיים, צבעים או חומרים משמרים ואיננו עושים שימוש בחומרי גלם מהונדסים גנטית

מהן הנחיות האיכות הכלליות של Weleda?

ד"ר בירג'יט ברנדר: Weleda היא קודם כל יצרן תרופות. זו הסיבה לכך שאנו שומרים על סטנדרטים רגולטורים מחמירים ביותר. זה כמובן משפיע על מערכת בקרת האיכות הכוללת שלנו, לרבות במוצרי קוסמטיקה. הדרישות נקבעו על ידי ה - GMP עבור מוצרים פרמצבטיים. למוצרי טיפוח ממקור צמחי או אורגני קיים תקן GMP נוסף ו - Weleda עומדת גם באמות המידה של תקן Natrue. דרישות אלו של צד שלישי והסטנדרטים שלנו מיושמים באופן שיטתי הודות למסירות של עובדינו שמזדהים עמוקות עם מטרות האיכות שלנו.

האם יש דרישות מיוחדות נוספות עבור חומרי הגלם?

ד"ר בירג'יט ברנדר: כן, אני מאד שמחה ש - Weleda נושאת גם את תקן UEBT מזה מספר שנים. זהו ארגון ללא מטרות רווח אשר פיתח תקן מקיף לרכש ושימוש בר קיימא בחומרי גלם. יש לכך חשיבות רבה בנושאים כגון שמירה על המגוון הביולוגי, שימוש בר קיימא בחומרי גלם טבעיים וכן בנושא סחר ושכר הוגן. למשל, בכל הנוגע לגידול וקטיף, של צמחים במדינות חלשות. אני גאה בכך שהחברה בה אני עובדת נוהגת באחריות בנושאים אלו. הקריטריונים העומדים לנגד עינינו בכל הקשור לרכש חומרי גלם ובקרת איכות, מורכבים ותובעניים מאד. אבל בשבילנו, כל מה שאנו משיגים על ידי כך, שווה את המאמץ.

"אנו מאמינים כי לא רק כל רכיב ורכיב בנפרד, כי אם גם ההרכב כולו ולעיתים קרובות אף תהליך הייצור עצמו עשוי להפוך מוצר ליעיל"

מה הופך את המוצר המוגמר ליעיל?

ד"ר בירג'יט ברנדר: אנו מאמינים כי לא רק של מרכיב ומרכיב בנפרד, כי אם גם ההרכב הכולל ולעיתים קרובות אף תהליך הייצור עצמו עשוי להפוך מוצר ליעיל. על כן אנו משתמשים בכמות גדולה, ככל האפשר, של חומרי גלם ממקור טבעי. שמנים ושעוות צמחיות ושמנים אתריים הם המרכיבים החשובים ביותר שלנו, מאחר וניחוחו של המוצר מסייע ותורם לחיזוק השפעתו.

מרכיבי המפתח של סדרות הטיפוח של Weleda נבחרו על פי עקרונות האנתרופוסופיה. הרימון למשל, אידיאלי לא רק בשל התרכובת הייחודית שלו, אלא גם מאחר שהוא תואם את שלב החיים בו מצויה קבוצת הגיל של הנשים המשתמשות בסדרה.

מה המשמעות של איכות מבחינתך?

ד"ר בירג'יט ברנדר: איכות חשובה לי ברמה האישית. העניין האישי המיוחד שלי הוא בצמחים ובבעלי חיים. אני מעוניינת לתרום לשימור שלהם ואני תומכת נלהבת בגידול אתי של בעלי חיים ובחקלאות אורגנית.

המומחים שלנו

ניחוחות טבעיים הם הניחוחות של החיים

ד"ר ליאו זנגרל, ראש היחידה לפיתוח תרכובות הבישום והניחוח ב - Weleda, מסביר כיצד אנו משתמשים בחושים שלנו כדי להבין את העולם.

הכירו את ליאו

תמיכה בהתפתחות עור בעל מראה בריא

כריסטינה הינדרליך, המיילדת שלנו, תיתן תשובות לשאלות החשובות ביותר בנושא טיפוח וטיפול בעור התינוק.

הכירו את כריסטינה