תמיכה בהתפתחות עור בעל מראה בריא

ריאיון עם כריסטינה הינדרליך

לעורם העדין של תינוקות יש דרישות מיוחדות. הוא זקוק לשכבת הגנה מחממת, ללחות עשירה ולמגע אכפתי ואוהב של עור לעור. לפעמים, ובמיוחד בימים הראשונים, הורים לא בטוחים איך לרחוץ את תינוקם ואיך לטפל בו כהלכה. כריסטינה הינדרליך, המיילדת שלנו, תיתן תשובות לשאלות החשובות ביותר אודות טיפוח עור התינוק.

לאיזה טיפוח זקוק עורו של תינוק מיד לאחר הלידה?

כריסטינה הינדרליך: כדי לענות על השאלה הזאת אני רוצה להשתמש בביטוי: "איכות על פני כמות". ערכה ראשונית מצוינת תכלול שמן צמחי באיכות גבוהה וקרם החתלה. באופן אישי, יש לי ניסיון מצוין עם קלנדולה. צמח הקלנדולה יכול לספוג שפע של אור שמש וחום ולתרום להתפתחות העור הודות לחוזק המבני שהוא טומן בחובו. כמו כן יש לו השפעה מרגיעה על העור. גם שמן שומשום אורגני יהיה עדין לעור התינוק והוא בהחלט אפשרות טובה לטיפוח העור של קטנטנים. שמן השומשום עשיר בחומצות שומן רב בלתי רוויות המסייעות ביצירת השכבה ההידרוליפידית.

וולדה בייבי- חלב גוף קלנדולה לתינוק

אין להשתמש בתמרוק אם ידועה רגישות לאחד המרכיבים. יש להשתמש בתמרוק רק למטרה שלשמה הוא נועד ובהתאם להוראות השימוש. יש להפסיק את השימוש אם מופיעה רגישות. אין לבלוע. יש להמנע ממגע בעיניים. להרחיק מילדים. מכיל שמן שומשום. 


הוראות שימוש

לאחר הרחצה, מומלץ למרוח את כל חלקי העור עד לספיגה מלאה. ניתן להיעזר במוצר גם לניקוי הגוף בעזרת פיסת צמר גפן או מגבון לח.


Calendula Wind und Wetter Balsam

וולדה בייבי- קרם קלנדולה לחורף

הזנה והגנה אינטנסיבית לעור הפנים. מכיל קלנדולה מגידול אורגני.
וולדה בייבי- קרם קלנדולה לחורף

אין להשתמש בתמרוק אם ידועה רגישות לאחד המרכיבים. יש להשתמש בתמרוק רק למטרה שלשמה הוא נועד ובהתאם להוראות השימוש.  אין לבלוע. יש להמנע ממגע בעיניים. להרחיק מילדים. מכיל שמן שומשום.


הוראות שימוש

יש למרוח שכבה דקה של קרם קלנדולה לחורף לפני כל יציאה לאויר הפתוח.


וולדה בייבי- קרם לחות קלנדולה לגוף

הזנה והגנה אינטנסיבית לעור הגוף.
וולדה בייבי- קרם לחות קלנדולה לגוף

אין להשתמש בתמרוק אם ידועה רגישות לאחד המרכיבים. יש להשתמש בתמרוק רק למטרה שלשמה הוא נועד ובהתאם להוראות השימוש. אין לבלוע. יש להמנע ממגע בעיניים. להרחיק מילדים. מכיל שמן שומשום. 


הוראות שימוש

 יש למרוח היטב את עור הגוף לפי הצורך, תוך תשומת לב מיוחדת לקפלים שבעור התינוק. יש לחזור על השימוש לפי הצורך. 


וולדה בייבי - שמן קלנדולה לתינוק

הזנה, הגנה ועיסוי של עור עדין.
וולדה בייבי - שמן קלנדולה לתינוק

אין להשתמש בתמרוק אם ידועה רגישות לאחד המרכיבים. יש להשתמש בתמרוק רק למטרה שלשמה הוא נועד ובהתאם להוראות השימוש. אין לבלוע. יש להמנע ממגע בעיניים. להרחיק מילדים. מכיל שמן שומשום.


הוראות שימוש

מרח/י על עור התינוק בעזרת כפות הידיים לאחר רחצה או ניקוי. למריחה וניקוי באזור החיתול, מומלץ להיעזר במעט צמר גפן. לאחר מכן, מומלץ להשתמש בקרם קלנדולה לאזור החיתול של וולדה. 


"שמן צמחים איכותי יכול לתמוך בהתפתחות נכונה של העור".

מתי צריך להתחיל לעשות לתינוק אמבטיה?

כריסטינה: במקומות רבים כבר לא רוחצים את התינוקות מיד אחרי הלידה, וזה טוב. אחרי הלידה מספיק לנגב בעדינות את הדם והנוזלים, וחשוב לא להסיר מהעור את הוורניקס, החומר הלבן והשומני העוטף את עור התינוק. כשתינוק בא לעולם, מגע אוהב של עור לעור הוא חיוני עבורו. בשעות הראשונות לחייו מתפתח בין התינוק להוריו קשר חזק, וכל מה שנדרש הוא לחמם את התינוק וליצור עבורו סביבה שקטה ורגועה.

 את הרחצה הראשונה אפשר לתזמן סמוך לנשירת חבל הטבור. עד אז מספיק לרחוץ את התינוק מידי יום בבד רך ולח עם שמן כלשהו, בעיקר באזור של קפלי עור ובאזור החיתול, הידיים והפנים. לאחר השבוע הראשון ההורים צוברים יותר ביטחון ויכולים לעשות את האמבטיה הראשונה באווירה רגועה נינוחה יותר.

קרם אמבט קלנדולה לתינוק הוא תוסף אמבט שנבחן ונבדק. מדובר במוצר אמבט מושלם לילדים בכל הגילאים והמסייע בהרגעת והזנת העור בזמן הרחצה.

באיזו תדירות צריך לרחוץ את התינוק?

כריסטינה: אין צורך לרחוץ את התינוק כל יום, פעם או פעמיים בשבוע יספיקו. אם המשפחה חשה דאגה או לחץ מהשגרה היומית החדשה, גם רחצה יסודית פעם בשבוע תספיק.

האם ניתן להשתמש בשמן גם לאחר לידה?

כריסטינה: הואיל והוורניקס המגן נספג במהירות וכמעט לא נותר על עור התינוק אחרי הלידה, שמן צמחי איכותי יכול לתמוך בהתפתחות נכונה של העור. שימוש זהיר בשמן צמחי מידי יום יכול לתרום ליצירת מחסום עור איתן. עיסוי עדין של השמן המחמם יכול גם לסייע למאזן החום בגוף.

"אין צורך לרחוץ את התינוק כל יום, פעם או פעמיים בשבוע יספיקו."

לאיזה טיפול זקוקים תינוקות בעלי עור יבש?

כריסטינה: האפידרמיס שהיה מכוסה בוורניקס בתוך הרחם, מתחיל לגלות סימני קילוף בשבועיים הראשונים אחרי הלידה. קילוף זה בולט בדרך-כלל באזור החזה והבטן. לטיפול בתופעה אני ממליצה על קרם המכיל שמן צמחי איכותי. אם התינוק מראה סימנים של גירוי או גרד, קרם אמבט קלנדולה לתינוק המכיל תמציות קלנדולה יקל על תחושת אי הנוחות. לאחר מכן ניתן למרוח את עור התינוק בשמן קלנדולה, השמן ייספג עכשיו ביעילות רבה יותר.

במה עדיף להשתמש? מוצרי תינוקות רגילים או מוצרים לטיפול בעור עדין במיוחד?

כריסטינה: אם אין היסטוריה משפחתית של עור רגיש, אני ממליצה להורים להשתמש בסדרת הקלנדולה לעור התינוק. בשל החדירות הגבוהה של עור התינוק שעדיין לא התפתח במלואו, מומלץ להשתמש במוצרים שאינם מכילים תוספים כימיים או שמנים מינרליים.

סדרת בייבי דרמה - נטופית לבנה המיועדת לצרכים של בעלי עור רגיש במיוחד משלימה את היצע המוצרים של Weleda.

וולדה בייבי - קרם אמבט קלנדולה לתינוק

לניקוי והזנת העור בזמן הרחצה.
וולדה בייבי - קרם אמבט קלנדולה לתינוק

אין להשתמש בתמרוק אם ידועה רגישות לאחד המרכיבים. יש להשתמש בתמרוק רק למטרה שלשמה הוא נועד ובהתאם להוראות השימוש. אין לבלוע. יש להמנע ממגע בעיניים. להרחיק מילדים. מכיל שמן שומשום. 


הוראות שימוש

יש להוסיף למי אמבט פושרים ולערבב עד לפיזור אחיד. לשטוף במים לאחר השימוש. לאחר הרחצה, מומלץ למרוח את העור בקרם לחות קלנדולה או בחלב גוף קלנדולה לתינוק מסדרת Weleda Baby. 


וולדה בייבי- קרם קלנדולה לאזור החיתול

למניעת אדמומיות ותפרחת חיתולים.
וולדה בייבי- קרם קלנדולה לאזור החיתול

אין להשתמש בתמרוק אם ידועה רגישות לאחד המרכיבים, יש להשתמש בתמרוק רק למטרה שלשמה הוא נועד ובהתאם להוראות השימוש.אין לבלוע, יש להמנע ממגע בעיניים. להרחיק מילדים.


הוראות שימוש

יש למרוח היטב את אזור החיתול לאחר ניקוי האזור ביסודיות במהלך כל החתלה, תוך תשומת לב מיוחדת לקפלים שבעור התינוק


וולדה בייבי דרמה- קרם פנים נטופית לבנה

להזנה והרגעת עור פנים עדין, מגורה, רגיש מאד או יבש, ללא בושם.

וולדה בייבי דרמה- קרם נטופית לבנה לאזור החיתול

למניעה וטיפול בתפרחת חיתולים בעור אדמומי ומגורה במיוחד.

וולדה בייבי דרמה- חלב גוף נטופית לבנה

להזנה ולהרגעת עור עדין, מגורה, רגיש מאד או יבש, ללא בושם. לטיפול בעור רגיש, יבש ומגורה. נבדק קלינית.