מוצרי טיפוח מבוססים מרכיבים ממקור צמחי או אורגני.

הדגשת יופיו הטבעי של העור במקום לכסות על פגמיו.

אנחנו שואפים לתרום לאיכות חייך - פיזית, נפשית ורוחנית

מוצרי טיפוח הוליסטיים, תפורים לצורכי כל אדם – זוהי הפילוסופיה שמאחורי מוצרי הטיפוח והטיפול ההוליסטים של Weleda. מאז הקמת החברה לפני למעלה מ-90 שנים, היא פועלת בעזרת מוצריה לחיזוק האיזון שבין הגוף, הנפש והרוח. 

עורנו הוא לא רק האבר החושי הגדול ביותר שלנו – הוא גם הדף שעל פניו נכתב סיפור חיינו. דרך עורנו אנו חשים ותופשים את העולם החיצוני, ואנו גם מציגים את יופיינו באמצעות מראה העור. ההופעה החיצונית משקפת את גילו של האדם, את אנרגיית החיים שלו, ואת האיזון שבו.

 

מוצרי הטיפוח של Weleda נועדו לקדם רווחה כללית, כך שתרגישו, פשוטו כמשמעו, "טוב בתוך עורכם". העיקרון המרכזי של תפיסתנו באשר למושג טיפוח , הינו שעל מוצרינו לחזק את החוזקות הטבעיות של העור ולא להחליפן או לכסות על חולשותיו.

אנו מבינים את הקשר ההרמוני שבין בני האדם לבין הטבע.  אתם יכולים לראות, להריח ולהרגיש זאת בעצמכם. הרכיבים שלנו מספקים תמיכה ממוקדת לתהליכי העור ומחזקים את ותורמים לאיזון שלו.

דאגה, הבנה וכבוד

אנו מייצרים את מוצרינו במרבית הזהירות והאהבה. זה מתחיל בידע אנתרופוסופי מסייעלנו בבחירת הצמח המוביל לכל קו של מוצרים, ממשיך בבחירת חומרי הגלם הגדלים בזהירות בהתאם לעקרונות החקלאות האורגנית ביו-דינמית, ומסתיים בהכנה וייצור דקדקני. תהליכי הייצור שלנו הינם עדינים, בני קיימא ועוברים הערכות מחודשות ללא הרף, כדי לבדוק כיצד ניתן לשפרם עוד ועוד.

נושאים מעניינים נוספים

מתן ביטוי ליופי שבתוכנו

אנו משתמשים ביופי שבאדמה שאנו מעבדים, בפרחים שאנו מגדלים ובשותפויות שאנו בונים וכך באופן טבעי, אנו מביאים לידי ביטוי את היופי שבך.

יופי וזוהר פנימי

עולם של שינויים

אנו רוצים שהלקוחות שלנו ירגישו וייראו טוב על ידי מתן ביטוי חיצוני ליופי הפנימי בכל שלב של החיים ומתן ביטוי לזוהר הפנימי הטמון בנו.

עונות החיים