אובליפיחה

עשירה בויטמינים ובחומצות שומן

האובליפיחה הנאחז בעקשנות באדמה הסלעית עם שורשיו העבים החודרים את הקרקע העקרה, הוא צמח שורד וחלוצי הזקוק לתנאים מעטים מאוד כדי לשגשג. לאורך כל מחזור הצמיחה שלו מציג האובליפיחה יכולת לשלב חיוניות וכוח חיות. יכולת זו באה לידי ביטוי גם במערכת השורשים הפרוסה על רדיוס של 12 מטר. האובליפיחה יכול לשגשג בקלות גם על קרקע נקבובית ודלילה, כמעט עוינת חיים, בלי לקבל כל הזנה מהאדמה. עם זאת, הוא מבקש רק תנאי אחד חיוני: אור שמש.

 השיח ההישרדותי עם עליו הקשים, המחודדים וקוציו הרבים, סוגד לשמש. גרגריו הבוהקים בצבעי אדום-זהוב קולטים את קרני השמש, שואבים מהן כוח והופכים את האנרגיה שלה לויטמינים מזינים. הפירות היפים, הקשים לליקוט, הם בעצם מארזי מתנה של ויטמינים ומינרלים רבים.

לשיקום והזנה

החוסן הוא אחד המאפיינים הברורים ביותר של האובליפיחה. הגרגרים הבוהקים מכילים תכולה גבוהה במיוחד של ויטמין C, כמו גם ויטמין B12 (קובלאמין) שצריכתו חשובה במיוחד לצמחונים.

לעולם בעקבות השמש

אם זה לא מספיק, האובליפיחה הוא גם מומחה אמיתי בכל מה שקשור ליופי. השמן העשיר המופק מהזרעים ומבשר הפרי מגן על העור ומחזק אותו. התכולה הגבוהה של חומצה לינולאית וחומצה אלפא-לינולנית, חומצה פלמיטולאית וויטמין E מסייעים בהרגעת העור. הקרוטנואידים המעניקים לשמן האובליפיחה את צבעו הכתום-אדום ויחסיו המיוחדים של הצמח עם האור, האוויר והחום הופכים את האובליפיחה מתאים לשימוש לאחר חשיפה לשמש. סדרת מוצרי האובליפיחה שלנו חוגגת את הכישרון הכולל הזה לחיים וחיוניות.

תחליב רחצה אובליפיחה

לרחצה והזנה אינטנסיבית, בניחוח הדרים.

שמן גוף אובליפיחה

הגנה והזנה אינטנסיבית לעור הגוף.

קרם ידיים אובליפיחה

הזנה עמוקה ואינטנסיבית לעור הידיים, בניחוח הדרים.