לימון

לרענון והזנה

מקור לויטמין סי

מיץ לימון חם עם דבש הוא מרענן ומחדש. ככל שהלימון בשל יותר, כך חומצת הפירות שבו מרוכזת יותר וכך השפעתו מרעננת יותר.

מעורר את החושים

 אי אפשר לטעות בניחוחו של הלימון. הוא מעורר את  החושים ומעניק לנו רעננות. הארומה הרעננה של הלימון ממריצה כמו צבעו הבוהק. השמנים האתריים החזקים של פרי ההדר מזינים את הצמח כולו. לא רק הפריחה הלבנה מריחה נפלא, ניתן למצוא שמנים אתריים גם בקליפה ואף בעלים האובליים האופייניים.

 עץ הלימון עצמו שופע חיוניות – העץ, בינוני בגודלו וירוק-עד, הוא העץ היחיד שפורח ומפיק פירות בו-זמנית כמעט במשך כל השנה. בשנה אחת, מסוגל העץ לתת תוצר של 1,000 ק"ג של לימונים. הלימון שמר על המוניטין שלו כמניב יבול רב במשך מאות בשנים. מקורו בצפון הודו, אך הוא חצה את העולם כבר בתקופת ימי הביניים. כיום, הוא גדל מסין ועד ספרד, ומגיע לשיאו באדמה פורייה ובשפע של אור שמש. העץ אינו מגיב היטב לקור והטמפרטורה הרצויה לו היא בין 15-30 מעלות. בתנאים  .טובים, יכולים עצי לימון להתקיים ביציבות במשך מאה שלמה.

שמנים מעוררים לגוף ולנשמה

מגוון מוצרי הטיפוח שלנו כולל רכיבים של לימונים ביו-דינאמיים מקואופרטיב סמליטה בסיציליה, המגדל לימונים כבר עשרות שנים. הלימון מכיל תכולת סוכר, חומצות וויטמינים בכמויות גבוהות במיוחד. 

תחליב רחצה לימון מרענן

לרחצה, הזנה ורענון, בניחוח לימונים
תחליב רחצה לימון מרענן

אין להשתמש בתמרוק אם ידועה רגישות לאחד המרכיבים. יש להשתמש בתמרוק רק למטרה שלשמה הוא נועד ובהתאם להוראות השימוש.  אין לבלוע.  יש להמנע ממגע בעיניים. להרחיק מילדים.


הוראות שימוש

השתמש/י בזמן הרחצה לפי הצורך.


שמן גוף לימון מרענן

לרענון והזנת העור.
שמן גוף לימון מרענן

אין להשתמש בתמרוק אם ידועה רגישות לאחד המרכיבים. יש להשתמש בתמרוק רק למטרה שלשמה הוא נועד ובהתאם להוראות השימוש. אין לבלוע. יש להמנע ממגע בעיניים. להרחיק מילדים. לשימוש חיצוני בלבד. התכשיר אינו מיועד למאכל.


הוראות שימוש

יש למרוח מעט שמן על העור בעודו לח. 


דאודורנט לימון

לרענון והגנה לכל אורך היום, ללא מלחי אלומיניום.
דאודורנט לימון

חומר דליק, לא לרסס לכיוון אש או להבות או מקור חום. אין להשתמש על עור מגורה או פגום. יש להפסיק את השימוש עם הופעת סימני גירוי. להמנע ממגע עם העיניים ובמקרה של מגע כזה יש לשטוף היטב במים. יש להימנע ממגע עם ממברנות מוקוזיות. אין להשתמש בתמרוק אם ידועה רגישות לאחד המרכיבים, יש להשתמש בתמרוק רק למטרה שלשמה הוא נועד ובהתאם להוראות השימוש. יש להמנע ממגע בעיניים, להרחיק מילדים.  אין לבלוע.


הוראות שימוש

יש להשתמש לפי הצורך.