נר הלילה

לאיזון ושיקום עור בוגר

למרות שהוא צומח באדמה יבשה, דחוסה ולא מבטיחה, פרחיו היפים של נר הלילה נפתחים במהירות ובשלמות, תוך כמה דקות משעת בין הערביים. הפרחים נותרים פתוחים במשך הלילה ובבוקר שלמחרת. הפריחה המהירה והמוזהבת מאירה את החשיכה מסביב ועולה כקרן אור מתוך חשכת השחר. בצמיחתו ובפריחתו, מחבר נר הלילה בין היום שחלף ליום החדש.

מגן ומזין את העור

השמן, שמקורו בזרעי הפרח, מכיל ריכוזים גבוהים של חומצת שומן לינולאית וגמא-לינולאית שגופינו מייצר פחות ופחות מהן ככל שאנו מתבגרים. שתי חומצות השומן ממלאות תפקיד מרכזי בשכבת האפידרמיס והן חיוניות  ליצירת המחסום העורי. שמן נר הלילה מגן על העור כנגד אובדן לחות ומסייע להתחדשותו.

נשים קובעות את הקצב לעצמן

בשלב מאוחר יותר בחיים, חווה האישה תקופה של הסתגלות מחדש. לאחר עשרות שנים של פעילות בכל תחומי החיים, עשויות הנשים לחפש אחר ממדים רוחניים חדשים. בדיוק כפי שנר הלילה שיחרר את עצמו מהקצב הרגיל של עולם הצמחים כשהוא פורח עם רדת הליל, כך מנתקת האישה הבוגרת את עצמה מחיי היומיום הקודמים ומנצלת את ההזדמנויות החדשות הנקרות בפניה. היא שמה את מבטחה בניסיון החיים וביכולות האינטואיטיביות שלה להוביל את חייה כאישה ייחודית עם תפקיד משלה ועם משימות שברצונה לבצע.

שלב חדש בחיים

נר הלילה הוא הצמח שתומך באישה שהגיעה לשלב זה בחייה, תוך שהוא מאפשר לעורה ולדמותה החדשה להתגלות. הוא מציע לעור הבוגר, הנוטה ליובש, מרכיבים המעודדים את חילוף החומרים ותומכים בהתפתחותה של אישיות ייחודית וקורנת.

קרם יום נר הלילה

להזנה, מיצוק והתחדשות במקרים של עור בוגר.
קרם יום נר הלילה

אין להשתמש בתמרוק אם ידועה רגישות לאחד המרכיבים. יש להשתמש בתמרוק רק למטרה שלשמה הוא נועד ובהתאם להוראות השימוש. יש להימנע ממגע בעיניים. אין לבלוע. להרחיק מילדים. לא לשימוש על ילדים, נשים בהריון ונשים מניקות. מכיל שמן שומשום.


הוראות שימוש

לשימוש על עור  בוגר, מעל גיל 50: על עור הפנים והצוואר, מדי יום לאחר ניקוי העור.