מקור חומרי הגלם

Weleda שואפת מאז 1921 לקיים ולקדם הרמוניה של האדם עם הטבע. תקנים באיכות הגבוהה ביותר ושימוש זהיר במשאבים שלובים זה בזה. כשלושה רבעים מהרכיבים הצמחיים שלנו מגיעים מחקלאות אורגנית או ביו-דינמית ומאיסוף מבוקר של צמחי בר.

שיתוף פעולה ארוך טווח מלווה ביצירת ערך בכל שלב בפעילות

חומרי הגלם שלנו מגיעים מהטבע ומקורותיהם מגוונים. חלק גדול – למעלה מ-200 מינים – מקורם בגינות הצמחים שלנו עצמנו. אך נוסף על חלקות הגידול שלנו עצמנו והאיסוף המבוקר בשדות הבר, חלק ניכר מחומרי הגלם שלנו מגיעים משותפויות ארוכות טווח עם ספקים. מגוון עצום של רכיבים חיוניים מקורם בחוות גדולות וקטנות, קואופרטיבים, מיזמים חקלאיים ובעסקאות סחר הוגן ברחבי העולם.

 

מחירים הוגנים וחוזים ארוכי טווח מבטיחים שיתוף פעולה מצוין בין Weleda לבין כל שותפינו. התקנים החברתיים האיכותיים שלנו, הידועים יותר בשם "סחר הוגן", מתייחסים לכל שרשרת הערך וכוללים את ספקינו. אנו עובדים רק עם ספקים הדואגים לחברה ולתנאי העבודה של עובדיהם. בנוסף, השותפים הוותיקים שלנו חייבים להציע שכר הוגן לעובדיהם, לקדם את מעמד הנשים ולהקפיד על איזון בין המשפחה לעבודה. דרישות אלה כלולות בדרך כלל בהסכמים לשיתוף פעולה עם ארגונים ממשלתיים, אוניברסיטאות וארגוני סביבה.

 

הבונוס: יציבות וצמצום התנודתיות

אנו תלויים כמובן במחירים תחרותיים לחומרי הגלם שלנו ומשתדלים להימנע מעבודה עם "גורמי תיווך", אך אנו משוכנעים שתשלומים הוגנים מבססים אמון ושיתוף פעולה הדוק לאורך זמן מצד שני הצדדים. תוצאת הלוואי החיובית לשני הצדדים היא שהם חשופים פחות לתנודות ספקולטיביות בשוק. חומרים באיכות מרבית אפשר לפתח בכך שלומדים זה מזה בשותפות ובאמון הדדי כך ששני הצדדים מרוויחים ממחירים יציבים, איכות עקבית וחילופי ידע.

 

UEBT - הארגון העולמי לסחר ביו-אתי

באוקטובר 2011 חברה Weleda ל - (Union for Ethical Biotrade (UBET.  ארגון ללא למטרות רווח שהוקם ב - 2007 בפריז ובעל תקן שזכה להכרה ברחבי העולם, הדורש הקפדה על רכש בר קיימא וניצול משאבים תוך התחשבות במגוון הביולוגי וחלוקה הוגנת של ההכנסות.

 

גלו עוד

שותפויות ארוכות טווח

צאו למסע, גלו את עולם חומרי הגלם שלנו ולמדו עוד אודות שיתופי הפעולה עם חלקאים ברחבי העולם.

פרוייקטים לחומרי גלם

ייצור

לרתום את איכויות הטבע לצרכי האדם

קראו עוד