איכות

איכות ב-Weleda אינה רק מילת באזז. בעבורנו, השם Weleda מייצג איכות הוליסטית החל ממקור חומר הגלם, דרך המוצר והלאה עד הדרך שבה לקוחותינו משתמשים במוצר.

איכות לכל אורך הדרך

מוצרי הטיפוח של Weleda ידועים באיכותם הגבוהה מרגע רכישת חומרי הגלם האיכותיים ביותר, דרך תהליך הייצור, האריזה ואספקתם כמוצרי מדף מוגמרים.
הבטחה לאיכות

חקלאות אורגנית

גני הצמחים של Weleda הינם חלק מהותי וחשוב בתרבות העסקית של החברה מאז היווסדה בשנת 1921. לימדו עוד על הגנים שלנו ברחבי העולם.
הגנים שלנו

זריעה וקציר

כ - 75% מהמרכיבים הצמחיים שלנו מגיעים מחקלאות אורגנית או ביו-דינמית ומאיסוף .מבוקר של צמחי בר, מאחר ומטבע הדברים, איננו יכולים לגדל את כל הצמחים בעצמנו.
מקורות

ממרכיב צמחי למוצר מוגמר

בין אם באמצעות זיקוק, מיצוי או דילול: רק באמצעות תהליכי ייצור נכונים ומדוייקים, חומרי גלם ממקור צמחי או אורגני מותאמים לשימוש במוצרינו.
ייצור

תקן NATRUE

 תקן NATRUE הוא חותמת האיכות הראשונה להכרה בינלאומית במוצרי טיפוח המבוססים על מרכיבים ממקור צמחי או אורגני והוא נועד ליצור בהירות בתוך סבך התוויות, התקנים והתעודות הקיים כיום.
תעודות ותוויות

ניסיון רב שנים

ל-Weleda למעלה מ-90 שנות ניסיון בייצור מוצרי טיפוח ממקור צמחי או אורגני ומוצרים אנתרופוסופים. בהתאם למוטו המנחה אותנו – הרמוניה עם הטבע ועם האדם – Weleda מחויבת להתייחס לטבע בדרך אחראית ואכפתית. ולכן אנו מבטיחים איכות גבוהה וזמינות של חומרי הגלם שלנו באמצעות עיבוד ביו-דינמי של גינות הצמחים  שלנו, באמצעות איסוף מבוקר של צמחי בר ובאמצעות שיתוף פעולה ארוך טווח עם מגדלים וחקלאים.

 

נוסף על איכות חומרי הגלם שלנו, אנו מייחסים חשיבות רבה גם לסחר בר קיימא המתאפיין באחריות חברתית, והידוע בשם "סחר הוגן". עקרון זה מיושם לכל אורך שרשרת הייצור שלנו.

 

אנו נמנעים בעקביות משימוש בצבעים ובחומרי ריח מלאכותיים או בחומרים משמרים ומשתמשים בשמנים אתריים טהורים בלבד לבישום מוצרינו.

המוצרים האיכותיים שלנו

שמן גוף רימונים משקם

להזנה, שיקום והתחדשות העור.

קרם יום רימונים

מיצוק, גמישות והזנה של עור בוגר במהלך היום

סרום רימונים

למיצוק, גמישות והזנה אינטנסיבית של העור. מועשר במיץ אלוורה ונוגדי חמצון, נספג במהירות.

קרם לילה רימונים

מיצוק, גמישות והזנה אינטנסיבית של עור בוגר במהלך הלילה
וולדה בייבי- חלב גוף קלנדולה לתינוק

אין להשתמש בתמרוק אם ידועה רגישות לאחד המרכיבים. יש להשתמש בתמרוק רק למטרה שלשמה הוא נועד ובהתאם להוראות השימוש. יש להפסיק את השימוש אם מופיעה רגישות. אין לבלוע. יש להמנע ממגע בעיניים. להרחיק מילדים. מכיל שמן שומשום. 


הוראות שימוש

לאחר הרחצה, מומלץ למרוח את כל חלקי העור עד לספיגה מלאה. ניתן להיעזר במוצר גם לניקוי הגוף בעזרת פיסת צמר גפן או מגבון לח.


וולדה בייבי- קרם קלנדולה לאזור החיתול

למניעת אדמומיות ותפרחת חיתולים.
וולדה בייבי- קרם קלנדולה לאזור החיתול

אין להשתמש בתמרוק אם ידועה רגישות לאחד המרכיבים, יש להשתמש בתמרוק רק למטרה שלשמה הוא נועד ובהתאם להוראות השימוש.אין לבלוע, יש להמנע ממגע בעיניים. להרחיק מילדים.


הוראות שימוש

יש למרוח היטב את אזור החיתול לאחר ניקוי האזור ביסודיות במהלך כל החתלה, תוך תשומת לב מיוחדת לקפלים שבעור התינוק


וולדה בייבי- תחליב רחצה ושמפו קלנדולה לתינוק

לניקוי ורחצה עדינה של השיער ועור הגוף.
וולדה בייבי- תחליב רחצה ושמפו קלנדולה לתינוק

אין להשתמש בתמרוק אם ידועה רגישות לאחד המרכיבים.  יש להשתמש בתמרוק רק למטרה שלשמה הוא נועד ובהתאם להוראות השימוש. אין לבלוע. יש להמנע ממגע בעיניים.  להרחיק מילדים. 


הוראות שימוש

השתמש/י בזמן הרחצה לפי הצורך. 
 


וולדה בייבי - שמן קלנדולה לתינוק

הזנה, הגנה ועיסוי של עור עדין.
וולדה בייבי - שמן קלנדולה לתינוק

אין להשתמש בתמרוק אם ידועה רגישות לאחד המרכיבים. יש להשתמש בתמרוק רק למטרה שלשמה הוא נועד ובהתאם להוראות השימוש. אין לבלוע. יש להמנע ממגע בעיניים. להרחיק מילדים. מכיל שמן שומשום.


הוראות שימוש

מרח/י על עור התינוק בעזרת כפות הידיים לאחר רחצה או ניקוי. למריחה וניקוי באזור החיתול, מומלץ להיעזר במעט צמר גפן. לאחר מכן, מומלץ להשתמש בקרם קלנדולה לאזור החיתול של וולדה. 


שמן גוף אובליפיחה

הגנה והזנה אינטנסיבית לעור הגוף.

תחליב רחצה אובליפיחה

לרחצה והזנה אינטנסיבית, בניחוח הדרים.

קרם ידיים אובליפיחה

הזנה עמוקה ואינטנסיבית לעור הידיים, בניחוח הדרים.

סקין פוד קרם

קרם להזנה, טיפוח וריכוך לעור יבש.

משחת שיניים מלחית

הגנה צמחית לשיניים ולחניכיים ולמניעת הצטברות אבנית.

משחת שיניים לילדים

לשמירה על מראה בריא של השיניים והחניכיים, מתאימה לשיני חלב.
משחת שיניים לילדים

אין להשתמש בתמרוק אם ידועה רגישות לאחד המרכיבים. אין לבלוע. יש להשתמש בתמרוק רק למטרה שלשמה הוא נועד ובהתאם להוראות השימוש. יש להימנע ממגע בעיניים. להרחיק מילדים.


הוראות שימוש

משחת שיניים לילדים, מתאימה לשיני חלב ואינה מכילה פלואוריד. יש לצחצח את השיניים בוקר וערב, או לפי הצורך.


שפתון אברון להגנת השפתיים

להגנת השפתיים ולהפגת יובש.
שפתון אברון להגנת השפתיים

אין להשתמש במוצר אם ידועה רגישות לאחד מהמרכיבים. יש להשתמש בתמרוק רק למטרה שלשמה הוא נועד ובהתאם להוראות השימוש. אין לבלוע, יש להימנע ממגע בעיניים. להרחיק מילדים. 


הוראות שימוש

יש למרוח על השפתיים לפי הצורך.