Betula Alba Leaf Extract

Betula Alba Leaf Extract

Betula Alba Leaf Extract

התמצית המופקת מעלי עץ הבתולה (Birch), בעל פעילות ממריצה ומרעננת. העלים בעלי תכולה גבוהה של שמנים אתריים ופלבנואידים.
חזרה לאינדקס מרכיבים

מוצרים המכילים את המרכיב הזה

סקראב פניני שעווה לניקוי עמוק

ניקוי עמוק מבוסס פנינים מהטבע לעור עמום ועייף
סקראב פניני שעווה לניקוי עמוק

אין להשתמש בתמרוק אם ידועה רגישות לאחד המרכיבים. יש להשתמש בתמרוק רק למטרה שלשמה הוא נועד ובהתאם להוראות השימוש. אין לבלוע. יש להמנע ממגע עם העיניים ובמקרה של מגע כזה יש  לשטוף היטב במים. להרחיק מילדים.


שמן לעיסוי צלוליט

אידיאלי לשימוש במהלך ירידה במשקל או לאחר לידה.
שמן לעיסוי צלוליט

אין להשתמש בתמרוק אם ידועה רגישות לאחד המרכיבים. יש להשתמש בתמרוק רק למטרה שלשמה הוא נועד ובהתאם להוראות השימוש. אין לבלוע. להרחיק מילדים. מוצר זה אינו מיועד להרזיה. יש להימנע ממגע עם העיניים ובמקרה של מגע כזה יש לשטוף היטב במים. אין להשתמש על עור מגורה או פגום. להפסיק את השימוש עם הופעת סימני גירוי. יש לשטוף ידיים היטב לאחר השימוש. לשימוש חיצוני בלבד. התכשיר אינו מיועד למאכל. 


הוראות שימוש

יש לבצע עיסוי מקומי בתנועות עגולות באזור הירכיים, מותניים ובטן תחתונה. השמן נספג במהירות ומשאיר עור גמיש וקטיפתי. לצורך העיסוי ניתן להשתמש במברשת או ספוג קשיח. יש לחזור על הפעולה מדי יום.  


שמן עיסוי עם ארניקה

לחימום וגמישות השרירים לפני ואחרי פעילות ספורטיבית
שמן עיסוי עם ארניקה

אין להשתמש בתמרוק אם ידועה  רגישות לאחד המרכיבים. יש להשתמש בתמרוק רק למטרה שלשמה הוא נועד ובהתאם להוראות השימוש. אין לבלוע. להרחיק מילדים. יש להימנע ממגע בעיניים. 


הוראות שימוש

יש למרוח מעט שמן על האזור הרצוי ולעסות בתנועה סיבובית. ניתן להשתמש גם כתוספת לאמבט. אין להשתמש על עור מגורה או פגום. לשימוש חיצוני בלבד. 


שמן עיסוי עם קלנדולה

שמן גוף לעור עדין ורגיש, לעיסוי העור והשרירים.
שמן עיסוי עם קלנדולה

אין להשתמש בתמרוק אם ידועה רגישות לאחד המרכיבים. יש להשתמש בתמרוק רק למטרה שלשמה הוא נועד ובהתאם להוראות השימוש. אין לבלוע. להרחיק מילדים. יש להימנע ממגע בעיניים. 


הוראות שימוש

יש לעסות מעט שמן על העור בעודו לח.