ייצור

לרתום את איכויות הטבע לצרכי האדם

עיבוד המרכיבים

אנו מעבדים כ-1,000 מרכיבים שונים ומייצרים מהם מוצרי טיפוח ותכשירים אנתרופוסופים.  על מנת להבטיח שהרכיבים שלנו יסייעו בצורה הטובה ביותר, אנו קוצרים את הצמחים במהירות, מעבדים אותם מעט ככל האפשר ומטפלים בהם בזהירות מרבית לאורך כל התהליך.

שיטות הייצור

בכל תהליכי החימום והניעור, אנו ממזערים עד כמה שאפשר כל השפעה אפשרית של מקורות אנרגיה חיצוניים, תוך מדידת קרינות wi-fi ואלקטרומגנטיות, מזעורן וסינונן המלא באזורי עיבוד מיוחדים.

בנוסף, ע"פ עקרונות האנתרופוסופיה, יש חשיבות למערכת היחסים בין הכוחות המתכתיים והכוכביים, בין המיקרוקוסמוס למקרוקוסמוס. אי לכך אנו בוחרים את זמני הייצור האופטימליים בהתאם ללוח השנה. אנו משתמשים במים מזוקקים בכל תהליכי הייצור, משום שהם בעלי איכות דומה לאיכות מי הגשם.

ללא ניסויים בבעלי חיים

וכיוון שאנו מאמינים בצורה החלטית וללא היסוס בטיפוח יופיים של כל היצורים החיים, כלל המוצרים שלנו או מרכיביהם לא נוסו מעולם על בעלי חיים, לא על ידינו ולא על ידי מי מספקינו.

תהליכי הייצור

באמצעות תהליכים תרמיים, כגון זיקוק, אנו ממצים שמנים אתריים יקרים – לדוגמה מפרחי הלבנדר – בעזרת אדי מים. הניחוחות שנוצרים כתוצאה מכך משמשים לבישום. גם השריה היא תהליך בעל חשיבות רבה, במהלכו מרסקים פרחי קלנדולה שנקצרו זה עתה ומערבבים אותם באלכוהול ובמים. שבועיים לאחר מכן, כובשים את התערובת ומסננים אותה. מה שמתקבל זו תמצית הקלנדולה היקרה.

לכל תהליכי העיבוד והייצור האלה יש דבר אחד משותף – הם יוצרים גשר בין הרכיבים לבין בני האדם.

בפיקוח תקן NATRUE

הודות לשיטות ייצור בנות קיימא ותשומת הלב והזהירות הננקטים במהלך השימוש במשאבים ממקור צמחי או אורגני, Weleda זכתה לשאת את תו התקן היוקרתי של NATRUE, ארגון בינלאומי שלא למטרות רווח שמטרתו לפקח על מוצרי טיפוח ממקור צמחי או אורגני והנוהג על פי סטנדרטים גבוהים ומחמירים. אנו גאים להיות אחת מהחברות המייסדות של תקן NATRUE.

גלו עוד

חקלאות אורגנית

גנים לצורך גידולם של צמחים מהווים חלק חיוני ובלתי נפרד מהתרבות העסקית של Weleda מאז ראשיתה בשנת 1921. גלו עוד אודות הגנים שלנו ברחבי העולם.

הגנים שלנו

איכות מההתחלה ועד הסוף

איכות היא תולדה של תהליכי בקרת איכות קפדניים, החל מרכישת חומרי הגלם דרך תהליך הייצור, האריזה ועד אספקת המוצר המוגמר.

הבטחה של איכות

לזרוע לפני שאתה קוצר

כשלושה רבעים מהרכיבים הצמחיים שלנו מגיעים מחקלאות אורגנית או ביו-דינמית ומאיסוף מבוקר של צמחי בר.

מקורות חומרי הגלם

בפיקוח תקן NATRUE

היא תכנית הסמכה שהוקמה על-ידי ההתאחדות הבינלאומית למוצרי טיפוח ממקור צמחי או אורגני.

תעודות ותוויות