הבטחה של איכות

מוצרי Weleda הינם תולדה של תהליכי בקרת איכות קפדניים, החל מרכישת חומרי הגלם דרך תהליך הייצור, האריזה ועד אספקת המוצר המוגמר.

ההגדרה שלנו לאיכות

האיכות שלנו מבוססת על קריטריונים מחמירים, עם הנחיות מדויקות לפיתוח מוצר בר קיימא, חומרי גלם, תהליך הייצור, תערובות ארומה וניחוח, היעדר ביצוע ניסויים בבעלי חיים, חומרי האריזה והיבטי איכות אחרים נוספים.

חומרי הגלם של Weleda מעובדים בדרכים סלקטיביות ורגישות כך שהחומרים והמרכיבים הפעילים יממשו באופן מלא את ההשפעה שלהם על העור. הבנה הוליסטית ומקיפה של  בני אדם - גוף, נפש ורוח - מובילה לעניין רחב בשאלה כיצד חומרים קשורים זה לזה ברוח האנתרופוסופיה.

זה בתורו מוביל להגדרה המחמירה שלנו לאיכות, שתוצאתה מוצרים המקנים תחושה נפלאה בעת השימוש. שמנו לעצמנו למטרה להציע את האיכות הטובה ביותר לצרכנים שלנו , משום שאנו מאמינים כי רק חומרים ממקור צמחי או אורגני שנבחרו בקפידה ועובדו בצורה נכונה יכולים לסייע לעור לתפקד בצורה טובה ומאוזנת.

הבטחה לאיכות לאורך כל שלבי הייצור

הפיתוח המתמיד של שיטות בדיקה מדעיות הוא חלק חשוב בהבטחת האיכות של מוצרינו. במהלך תהליך הפורמולציה והייצור של מוצרי הטיפוח שלנו, לא נעשה שימוש בחומרי צבע וריח סינטטיים, חומרים משמרים ומרכיבים מהונדסים גנטית, סיליקונים, פרפין ומוצרי נפט אחרים או שמנים סינטטיים. בכל מקום אפשרי אנו משתמשים בחומרי גלם שמקורם בחקלאות אורגנית או ביו-דינמית ובאיסוף מבוקר של צמחי בר.

ניסויים בבעלי חיים אסורים בכל שלב של תהליך הייצור לרבות שלבי הפיתוח ואנחנו מבשמים את מוצרינו באמצעות שמנים אתריים טהורים בלבד. טכניקת הייצור הייחודית מאפשרת את יציבות המוצר ללא שימוש בחומרים משמרים או סינטטיים.

המוטו של Weleda "בהרמוניה של האדם עם הטבע" הוא עיקרון מנחה חשוב לאורך כל שרשרת הייצור. כל חומרי הגלם, חומרי האריזה והמוצרים המוגמרים עומדים במגוון דרישות מחמירות, לרבות תקנות רגולטוריות כדוגמת GMP - Good Manufacturing Practice, תקנות פרמצבטיות ותקנות מקומיות ספציפיות במדינות אירופה בהן מתבצע הייצור. אנו שמים דגש רב על האיכות האקולוגית של חומרי הגלם שלנו, כמו גם על האיכות החברתית של תהליכי המסחר שלנו.

 

גלו עוד

חקלאות אורגנית

גני הצמחים מהווים חלק חיוני מהתרבות העסקית של Weleda מאז היווסדה בשנת 1921.

הגנים של Weleda

ממרכיב למוצר

בזיקוק, או במיצוי באמצעות מערכות העיבוד הנכונות, חומרי הגלם בהם אנו עושים שימוש הופכים להיות מותאמים לצרכים האדם.

ייצור

לזרוע לפני שאתה קוצר

כשלושה רבעים מהרכיבים הצמחיים שלנו מגיעים מחקלאות אורגנית או ביו-דינמית ומאיסוף מבוקר של צמחי בר.

מקורות חומרי הגלם

בפיקוח תקן NATRUE

הודות לשיטות ייצור בנות קיימא אלה ותשומת הלב והזהירות הננקטים במהלך השימוש במשאבים ממקור צמחי או אורגני, Weleda זכתה לשאת את תו התקן היוקרתי של NATRUE.

תעודות ותוויות