5 Advantages of  Natural Cosmetics
טיפוח

חמשת היתרונות של קוסמטיקה טבעית

הקוסמטיקה הטבעית עוזרת לנו להרגיש טוב בגוף ובנפש.

למונח "קוסמטיקה טבעית" אין עדיין הגדרה סטנדרטית בינלאומית.

עם זאת, כחלוצה בקוסמטיקה טבעית, ולדה מחויבת לתקני איכות קפדניים מאוד. זו הסיבה שוולדה היא מייסדת שותפה של תווית NATRUE הבינלאומית, חותמת תקן המופיעה על כל אריזה של מוצרי טיפוח העור והגוף שלנו. תווית NATRUE מבטיחה הימנעות עקבית משימוש בחומרי בישום סינתטיים, סיליקון, פרפין, מיקרופלסטיק, ננופלסטיק ושומן סינתטי.

 

יתרונות הקוסמטיקה הטבעית

2. ולדה, מודל לחיקוי

כל אחד ממוצרינו כרוך באחריות ליחס הוגן כלפי כל האנשים בשרשרת האספקה שלנו.

3. הקוסמטיקה הטבעית של ולדה הולכת ידי ביד עם ערכים סביבתיים ועם קיימות

מאז הקמתה של החברה ב-1921, אנחנו תמיד שואפים לפתרונות הטומנים בחובם אחריות סביבתית.

ולדה היא מייסדת שותפה של תווית NATRUE הבינלאומית

1. יתרון: שמני צמחים מזינים - מתנה מהטבע

זרעי צמחים מכילים שמנים יקרי ערך הדומים בהרכבם לשמן הטבעי המופק בעור שלנו. בניגוד לשמנים המינרליים היושבים על פני העור בלי להיספג בו, שמני הצמחים הטבעיים נספגים בקלות בעור ומהווים חלק מהמחסום המגן עליו.

 

כיצרני מוצרים רפואיים לצד מוצרי קוסמטיקה טבעית, נתונים כל חומרי הגלם הטבעיים שלנו לדרישות מחמירות מאוד, בין אם נעשה בהם שימוש במוצרי הרפואה או הקוסמטיקה הטבעית.
כותבת אנט אנג'ל, אחראית לרכש אסטרטגי והבטחת האיכות של חומרי גלם בוולדה

"לוולדה שותפויות חקלאיות בכל העולם. אנחנו מתמקדים לא רק באיכות הצמחים שאנחנו מקבלים דרך שותפויות אלה, אלא גם בתנאי העבודה של העובדים"

מוסיפה אנט אנג'ל

אנט אנג'ל

אחראית לרכש אסטרטגי והבטחת האיכות של חומרי גלם בוולדה

2. יתרון: הקוסמטיקה הטבעית מעוררת את החושים עם ניחוחות טבעיים

יותר ויותר אנשים מפתחים אלרגיות לחומרי הבישום הנמצאים בכל מקום בחיי היומיום שלנו. מרגע שהאלרגיות האלה מופעלות, הן פוגעות משמעותית באיכות החיים שלנו. אנחנו בוולדה מתייחסים לחומרים הארומטיים הטבעיים שצמחים אוגרים בשורשים, בעלים ובפרחים שלהם כאל אוצרות יקרי ערך. הבַשמים של ולדה מפתחים עבור כל מוצר ניחוח ייחודי ומתוחכם העשוי משמנים חיוניים אלה. מאחר וכל מרכיב מוכר ונבדק על-ידי ולדה, הצרכנים יכולים למצוא בקלות אילו חומרי ריח טבעיים נמצאים בכל אחד ממוצרי ולדה.

"השמנים החיוניים פועלים באזור ספציפי במוח שלנו הנקרא המערכת הלימבית".
כותבת: לילית' שוורטל, מומחית לקוסמטיקה טבעית בוולדה

"ריח יכול לחבר אותנו לתמונה פנימית של מטע תפוזים, לחוויה של פריחת ורדים או לצבעים של שדה לבנדר. כל אחד מחומרי הריח של ולדה הוא תרכובת של שמנים חיוניים שונים שפותחו במעבדת הריחות של החברה. הבַשמים שלנו עושים שימוש בתרכובת של מספר שמנים חיוניים לכל ניחוח",

מוסיפה לילית' שוורטל

לילית' שוורטל

לילית' שוורטל, מומחית לקוסמטיקה טבעית בוולדה

3. יתרון: בוחרים קוסמטיקה טבעית ומשפיעים

הבחירה לרכוש ולהשתמש בקוסמטיקה טבעית, היא הצהרת תמיכה בחברות היוצרות ערך חברתי וסביבתי חיובי. ולדה נושאת באחריות ליצירה ושימור של קרקעות בריאות בכל רחבי העולם. באחד מגני הצמחים הגדולים שלנו בגרמניה, למשל, אנחנו משתמשים בניהול חכם של קומפוסט כדי להבטיח שהקרקע אוצרת בתוכה פחמן שאילולא כן היה משתחרר לאטמוספרה.

עבורי, חקלאות ביודינמית משמעה טיפוח השונות. גם לעשבים יש מקום בגני הצמחים שלנו"
מיכאל שטראוב, מנהל גני צמחים רפואיים בשווביש גמונד, גרמניה

"רק כאשר צומחים יותר מידי עשבים, אנחנו מנכשים אותם מכנית ביד ולא עם קוטלי עשבים. אנחנו נותנים מזון ומקום מפלט לדבורים, ציפורים וחיות יצרניות אחרות. אנחנו מתמקדים בשונות ולא בגידולים בודדים. העבודה בכל גני הצמחים שלנו מתוכננת בהתאם למחזורי הטבע.

מוסיף מיכאל שטראוב.

מיכאל שטראוב.

מיכאל שטראוב, מנהל גני צמחים רפואיים בשווביש גמונד, גרמניה

4. יתרון: ולדה, מודל לחיקוי

כל אחד ממוצרינו נושא עמו אחריות ליחס הוגן ומכבד כלפי עובדים בתוך החברה ולאורך שרשרות האספקה שלנו. נוסף לתמיכה בקואופרטיבים חקלאיים ובפרויקטים של טיפוח ועיבוד קרקעות, אנחנו מתמקדים גם בגיוון ביולוגי. דוגמה אחת לכך היא הדרך שבה אנחנו ממקרים ארניקה, צמח הצומח פרא בהרי הקרפטים. ולדה מקבלת חלק מצמחי הארניקה באמצעות איסוף בר. אם אדמות המרעה באזורים אלה לא היו מתוחזקות, היה גדל במקומן חורש והנוף לא היה מאפשר לצמחי הארניקה הזקוקים לשפע של אור, לצמוח. המעורבות של ולדה מבטיחה שהנוף המקומי נשמר ושומר על מיני צמחים הנתונים בסכנת הכחדה, כמו גם על בעלי החיים ובני האדם החיים באזור.

"אנחנו חייבים להגן על המערכות האקולוגיות שלנו משום שהן מהוות תנאי מקדים לשימור המגוון הביולוגי".
כותבת: אנט פיפרידיס, מנהלת מיקור בר-קיימא

""בזמן שאנחנו נותנים לצמחים השונים להפעיל את סגולותיהם במוצרים שלנו, אנחנו מבטיחים שכר הולם, פיתוח מקומי של אזורים חקלאיים ובתי גידול בריאים לאנשים הנמצאים לאורך שרשרות האספקה שלנו באמצעות מדיניות רכש אתית",

מסבירה אנט פיפרידיס.

אנט פיפרידיס

אנט פיפרידיס, מנהלת מיקור בר-קיימא

5. יתרון: הקוסמטיקה הטבעית של ולדה הולכת ידי ביד עם ערכים סביבתיים ועם קיימות

 אנחנו מאמינים בכל לב בעשיית מוצרים שאינם מכילים חומרים סינתטיים. פרבנים, חומרים מהונדסים גנטית, חומרי מיקרופלסטיק ופלסטיק נוזלי, כל אלה ודומיהם לא נמצאים כלל במוצרינו. הנוסחאות הטהורות שלנו דורשות אריזה איכותית לא פחות, וגם כאן אנחנו מבקשים פתרונות שיש בהם אחריות סביבתית.

"אנחנו משתמשים בזכוכית ירוקה המכילה 85% זכוכית ממוחזרת, זהו היחס הגבוה ביותר שניתן להגיע אליו בזכוכית ממוחזרת. חומרים כמו מיקרופלסטיק או פלסטיק נוזלי לא נכנסים למים שלנו כי אנחנו פשוט לא משתמשים בהם".
סטפן זימר, מנהל קיימות בוולדה

סטפן זימר

סטפן זימר, מנהל קיימות בוולדה